«اسنپ‌فود» پیشگام سفارش آنلاین غذا در ایران به تازگی بات تلگرامی خود را راه اندازی کرده است. این بات یک ابزار بازاریابی برای دعوت از کاربران به عضویت در کانال اسنپ فود است. در این بات که به نوعی به بازی گل یا پوچ شبیه است کاربران می‌توانند به راحتی با دعوت از دوستان خود به بات یا سفارش آنلاین غذا از اسنپ‌فود٬ نوبت بازی دریافت کنند. کاربر به ازای هر نوبت می‌تواند یک بار در بازی شرکت کرده و با انتخاب یک خانه از جدول شانس خود را برای برنده شدن جوایز مختلف آزمایش کند. برخی از جوایز بازی به شرح زیر است:

  •  ۷ دستگاه PS4
  •  کدهای قرعه‌کشی ۳ سکه تمام بهار آزادی
  • کدهای تخفیف اسنپ‌فود، فیلیمو، طاقچه، پین تا پین٬ بیپ‌تونز و نواک

این بازی که با آی‌دی SFRobot@ در تلگرام در دسترس است تا پایان آبان ماه ۱۳۹۶ فعال خواهد بود.

«تحلیل ارتباط» به عنوان پیشگام در طراحی و تولید بات‌های تلگرامی توسعه بات اسنپ‌فود را به عهده داشته است. پیش از این تحلیل ارتباط طراحی، برنامه‌نویسی و توسعه بات‌های شرکت‌هایی مانند چیلیوری، نت‌برگ، مبین‌نت، روغن لادن و… را انجام داده است.

با اتمام نوبت بازی می‌توانید مجددا نوبت بازیتان را شارژ کنید.برای این کار دو راه دارین: یکی از دوستانتان را به بات معرفی کنید یا حساب کاربری اسنپ‌فود خود را به بات متصل کنید و با سفارش غذا از طریق اسنپ‌فود امتیاز و نوبت بازی کسب کنید.

برای دعوت از دوستان به شما لینک اختصاصی داده می‌شود که با اشتراک‌گذاری این لینک با دوستان و عضوت آنها می‌توانید نوبت بازی کسب کنید.

با ورود به بات اسنپ‌فود، صفحه خوشامدگویی بات برایتان نمایان می‌شود و پس از کلیک بر روی دکمه Start از شما دعوت می‌شود عضو کانال تلگرام اسنپ‌فود شوید که برای این کار کافیست روی دکمه شیشه‌ای «ورود به کانال اسنپ‌فود» کلیک کنید.

شما پس از ورود و عضویت در کانال تلگرامی اسنپ‌فود ۱ نوبت بازی دارید که با زدن گزینه شرکت در بازی می‌توانید از آن استفاده کنید.
برای هر نوبت بازی شما می‌توانید یک عدد بین ۱ تا ۱۰۰۰۰ انتخاب کنید یا دکمه شیشه‌ای انتخاب تصادفی را بزنید که جابزه خود را دریافت کنید.